home potovanje mehika aktualno

Indijanska vas Chamule in San Cristobal 19.06.2005
mexico: 18.06.2005 20:06 | slovenija: 19.06.2005 03:06
Se vedno se potikamo po San Cristobalu in smo trenutno veliko bolj na easy, kot na zacetku potovanja. Danes smo se zjutraj po zajtrku odpravili na glavni trg cakat znano vodicko Mercedes z njenim deznikom, a glej ga zlomka, ravno danes je zbolela. Je pa zato poslala nadomestno gospo in gospoda, ki so uredili voden ogled indijanske vasi za nas.

S kombijem smo se odpeljali v vas, kjer nam je vodic (anglesko govoreci) predstavil znacilnosti iz zivljenja indijancev, ki zivijo tukaj. Vsi so zelo verni, zanimivo pa je, da poleg bogov, castijo tudi Coca Colo, za katero verjamejo, da jim daje moc. Ogledali smo si tudi njihovo cerkev na glavnem trgu, v kateri pa je prepovedano fotografiranje. Sicer pa se indijanci nasploh ne marajo fotografirati, ker se bojijo, da jim s tem, ko jih poslikas ukrades duso. V cerkvi je veliko ljudi ki molijo in prizigajo svece, vsi pa imajo ob sebi tudi steklenico Coca Cole ali njihovega ruma. Pijaco popijejo, ko koncajo z molitvijo. V cerkvi ni klopi, so le mize za svece, po tleh pa je vse nastlano s slamo. Po ogledu cerkve, smo se sprehodili tudi po vaski trznici, kjer so nas otroci vneto prosijacili za denar ali bombone. Povsod je polno potepuskih psov.

Po ogledu vasice smo se odpeljali se v sosednjo indijansko vas, kjer smo se ustavili pri druzini, ki nam je prikazala na kaksen nacin zivijo. Ogledali smo si izdelavo njihovih pisanih tkanin, poleg tega pa so nam v kuhiniji pripravili tudi njihove tipicne tortilje. Jedli smo jih s sirom, avokadom in z neko zacimbo ki ji ne vemo imena. Bile so res odlicne... Njami!

Izlet smo zakljucili v muzeju Zada v San Cristobalu, kjer smo si ogledali repliko grobnice iz Palenq, kamor se odpravljamo pojutrisnjem. Popoldne smo si vzeli prosto za nakupe pristnih spomnikov in barantanje na trznici. Kupili smo tudi tisto zacimbo za v tortilje, ce jih bomo poskusili narediti tudi doma. Zvecer smo si seveda privoscili posteno vecerjo, potem pa smo se odpravili v hotel, kjer smo se pripravili na jutrijsnje potovanje v Tuxtlo in na ogled kanjona Sumidero. Ce nam bo uspelo, se bomo ze jutri zvecer odpravili v 5 ur oddaljene Palenque.

Mija
20.06.2005
Dobro jutro vsem skupaj! Matej, hvala za napotke. Vam pa še sporočam, da ma vaš petršilj uši, obletavajo pa tudi baziliko, tko da le nakupte si začimb, ker od domačih očitno ne bo nič kaj dosti ostalo :-( Maks mi je naročil, naj pokličem gasilce, če ne pa naj preštudiram Biovrt. Najbrž se dobi kaj proti ušem v kakšni cvetličarni, a? No, jst se bom probala spopast z njimi, o številu žrtev bomo poročali ;-) Lp.
Staš
Živjo! Z zanimanjem spremljam vaše potovanje. Prav presenetljivo se mi zdi, da imate po vseh izletih, ogledih, transportih, večerjah in ostalih aktivnostih še dovolj časa, predvsem pa energije, da vse skupaj še temeljito popišete.
Staš za Mijo
20.06.2005
Vem za dokaj učinkovito, predvsem pa naravno (=nestrupeno! ) sredstvo proti ušem - da med žrtve ne bo treba prišteti tudi tistih, ki bodo peteršilj potem jedli :) Bom pogledal doma, kako se mu reče in ti sporočim. Lahko me tudi pokličeš (031 559 576) ali mi pišeš (stas urbancic na zagu), da preveč ne posmetiva potopisa.
mama
Dobro jutro! me veseli, da se imate lepo. Pri nas je vse po starem, se pravi dolgočasno. Je pa končno prišlo pravo poletje. Začimbe so me malo premamile, prineste ša kak recept.
Pozdrave od vseh, predvsem od tatu, in imejte se še naprej lepo.
Pozdravlja vas tudi Nives. Se še oglasim.
Mirko
20.06.2005
Matej, vsak kovanec (različen seveda) odkupim po dvakratni ceni. Zavedam se, da to ni isto, če dobiš plačilo šele doma, zato vam ne bom čisto nič zameril, če vam na koncu ostanejo samo ti kovanci, pa si zanje kupite kakšno coca- colo. Takrat boste, tako kot Indijanci prepričani, da vam daje posebno moč. Uživajte še naprej. Lep pozdrav v imenu vseh naših.
Matej za Mijo in Stasa
21.06.2005
Ojla... Vidim, da imata velike tezave z nasim petersiljem na balkonu. Nic se sekirat, ker ko pridemo nazaj, bomo itak preklopili iz kranjskih zacimb na mehiske. Nahrbtnik je ze poln cilija in podobnih dobrot. Ce pa vama slucajno uspe resit tisti petersilj na balkonu, pa se toliko bolje. Ampak ne se sekirat, ker sva se z Loreno ze itak sprijaznila, da vrtnarjenje in gojenje roz ni najina najboljsa vrlina ;-)
Matej za Mirkota
Sem ti shranil tudi eno serijo veljavnih kovancev. Bos se drago placal ;-)

Seznam novic
Izlet v Taxco in Torre Latinoamericano
Prvi dan v Mexico City
Potovanje od Vrtojbe do MC
Zadnji dan v službi in pakiranje
Priprave so v polnem teku