home potovanje mehika aktualno

Nevihta, nocna voznja in Uxmal 23.06.2005
mexico: 22.06.2005 18:06 | slovenija: 23.06.2005 01:06
Včeraj popoldne, ko smo končali pisati našo zgodbo v Cyber Cafeju v Palenquah smo se odpravili najprej na pijačo, potem pa posedat na Zocalo (trg v mestu). Najprej je padlo nekaj kapelj dežja, potem pa se je ulilo kot iz škafa. In kot nalašč je bil zocalo čisto na drugem koncu mesta, kot nas hotel in avtobusna postaja :(

Ni bilo druge, kot tek po dezju do hotela in potem naprej na avtobusno. Pred vkrcanjem na avtobus, smo iz nahrbtnikov vzeli suhe cunje. Ko smo startali na nocno voznjo, smo tako vsi 4 najprej izvedli full-monty striptiz na avtobusu in smo se preoblekli. Tudi suhe cunja niso prav dosti pomagale, saj je bilo na avtobusu ponoci spet nenormalno mraz. Ampak tolazilo nas je to, da je bila to zadnja nocna voznja na nasem potovanju.

V Merido smo prispeli ob 5.30 (kot nalasc tokrat avtobus ni imel zamude). Takoj po prihodu na avtobusno postajo nas je zacel lobirat en mozakar, da nas odpelje v njegov hostel v mestu. Sprejeli smo ponudbo in nas je z neko kripo odpeljal v mesto. Avtu je puscala streha, poleg tega pa je celo noc dezevalo in ko smo prisli v hostel smo bili spet premoceni. Kot bi se vozili s podmornico in ne z avtom.

Namestili smo se v sobi, se malo uredili, potem pa se odlocili, da gremo na enodnevni izlet v Uxmal - arheolosko najdbisce, ki je cca 70 km oddaljeno od mesta. S taksijem smo se odpeljali na avtobusno postajo, kjer smo imeli ob 8. uri avtobus. Po 1,5 ure voznje smo prispeli v Uxmal, na avotbusu pa spet nenormalna klima!!!

Po vhodu na arheolosko najdbisce smo najprej postali zajtrk komarjev, ki jih res ni manjkalo in so nas spremljali ves cas obiska. Najdbisce je kar obsezno in ima kar nekaj lepo ohranjenih piramid med katerimi se veselo soncijo legvani.

Piramide smo si ogledali v dobri uri in pol, potem pa so nam komarji tako zatezili, da smo se odpravili nazaj v turisticni center pred vhodom, kjer smo pocakali avtobus. Ker smo imeli dovolj casa, smo malce dremali v senci in 12x pregledali vse trgovinice v okolici. Marko zna muzej ze na pamet ;-)

Ko smo koncno docakali nas avtobus nazaj v mesto, smo bili spet presrecni, ker sofer ni pozabil vkljuciti klime. Na poti do Meride bi kmalu zmrznili :( Po prihodu v Merido smo se kar pes odpravili do centra, kjer smo zamenjali nekaj potovalnih cekov, potem pa smo sli na prvi posteni obrok danes.

Po obedu smo se za pol urice ustavili na Zocalu in opazovali utrip mesta, sedaj pa se je nasel tudi cas, da se vam pred spanjem oglasimo preko interneta.

Jutri ob 9.15 se odpravljamo na voznjo proti Chitzen Itzi in potem naprej na obalo. Upamo, da bodo soferji bolj prizanesljivi s klimami.

Mija
23.06.2005
Tudi pri nas je bla včeraj nevihta. Jaz pa sem na tooooooooople m spala siesto :-)) Pozdravček.
MITJA STRIC DAVORIN
MAMA SE ZAHVALJUJE ZA VOŠČILA.VROČI NA NE POPUŠČA,TAKO ,DA PRIDEJO KLETI ŠE BOLJ DO IZRAZA.V NEDELJO GREMO Z VLAKOM DO BLEDA.
Nataša
23.06.2005
Kaj ste šli v tisio podrtijo od hostla o kateri sva govorila Marku in Mateji?Saj če si pripravljen, da ne bo dobro, še kar gre, a ne?
No, čez par ur boste odrilili proti Chitzen Itzi, od tam pa na obalo, kjer ni interenta tako, da bose lahko za kakšen dan tudi počivalI brez "domače naloge" :)).
Ne pozabit kupit vodo preden greste s taxijem do "cabanas". Razvaline Tulum so dosegljive peš.
Se slišimo ko boste že čofi čofi po najlepšem morju sveta!!
uros
23.06.2005
pozdrav popotnikom (posebej mateju in loreni) s tmina. i ja bih to radio:-), ma bo treba se malo pocakat. uzivite se naprej.
Mija
24.06.2005
No, očitno vas zej en cajt ne bo na netu, mene pa tut ne, ker utečem takoj po šihtu. Da se ne boste samo vi važili ;-) Joj, sej vem, da je najbrž zdej že malo pozno, ampak dejte mi shranit une sms-je, ka vam jih bodo poslal od operaterjev, okej? Čauči.
Mirko
Stara mama pravi, da se ji zdi, da je šel čas, odkar ste na potovanju kar hitro. Kaj se zdi šele vam. Vseeno pa vaju že pogreša. Ker se do konca vašega potetepanja verjetno ne bo več oglasila, vam želi, da bi se imeli lepo še teh nekaj dni v Mehiki in se potem srečno vrnili domov.
Dean
25.06.2005
Ojla lep pozdrav iz nocne sluzbe. V SI v zadnjih dneh nic kaj lepo!!! Izpitni roki in priprave na zadnji izpit pred pocitnicami, zunaj pa 30 stopinj - FUJ!
Ampak saj veste "što ne ubije....poži ra živce"
LP Vrtejba- kjerkoli že si! Dean

Izlet v Taxco in Torre Latinoamericano
Prvi dan v Mexico City
Potovanje od Vrtojbe do MC
Zadnji dan v službi in pakiranje
Priprave so v polnem teku