home potovanje mehika aktualno

Playa del Carmen, Cancun, Isla Mujeres 26.06.2005
mexico: 25.06.2005 20:06 | slovenija: 26.06.2005 03:06
Mi smo se 90% na dopustu, kar se pozna tudi na strani. Danes smo se zjutraj se malo sprehodili po Playa del Carmen, potem pa smo se z avtobusom odpeljali do Cancuna. Ko smo prispeli, smo si ogledali hotelsko naselje, laguno in ocean iz 80m visokega panoramskega stolpa.

Staro mesto Cancun ni nic posebnega in tukaj res vse zivi za turizem. Jedro mesta je koralni greben, ki je posejan s hoteli. Vse skupaj izgleda zelo podobno Las Vegasu, le da je na obeh straneh voda.

Cilj danasnjega potovanja je bil otok Isla Mujeres v blizini Cancuna, kamor smo se odpeljali z hitrim gliserjem (20 min voznje). Po prihodu na otok smo se namestili v druzinskem hotelu (Posadi Suemi), potem pa se odpravili na vecerjo.

Popoldne je bilo bolj namenjeno polezavanju in nabiranju energije za zadnja dneva nasega potepanja. Fotke iz zadnjih dni sledijo po prihodu domov. Smo na dopustu!

tine
26.06.2005
Ej car si! Dobra stran si uštimal. Sicer sem komaj včeraj izvedel za tvojo stran (ne vem zakaj - slaba obveščevalna) , tako da še nisem vsega prebral, ampak bom :) Uživaj še zadnje dni in prijeten let-čim manj neprijetnih turbulenc. lep pozdrav
stara mama iz Rajd
Matej, Lorena dobro se imejta in srečno pot nazaj! Kumej čakamo!
Mija
Lep preostanek dopusta!
Marjetka
Lorena, uživaj še v teh zadnjih dneh dopusta...opi si in slike pa so enkratne! Miren let domov in srečno...
MITJA
27.06.2005
IZKORISTITE ČIM LEPŠE, PREOSTANEK DOPUSTA. POSLIKAJTE ČIM VEČ CANCUN, MOGOČE PRIDE ŠE PRAV, VSAJ UPAM. LEP IN UDOBEN LET VAM ŽELIMO VSI GORKIČI. SE VIIDIMO !!!!
Stane
Živjo, jaz sem pravkar nadoknadil vse branje za nazaj. Super, prava pustolovščina . Na slikah verjetno še bolje kot v resnici, ker ni komarjev. Z mijo sva v soboto prišča s Cresa, kjer smo samo enkrat za par minut pokukali na to stran. Boste pa v živo še kaj dodali. Srečno pot domov.
Mirko
27.06.2005
Tudi jaz vam želim, da bi čim lepše izkoristili še te zadnje trenutke.
Pa srečno pot domov.

Izlet v Taxco in Torre Latinoamericano
Prvi dan v Mexico City
Potovanje od Vrtojbe do MC
Zadnji dan v službi in pakiranje
Priprave so v polnem teku